آموزش‌ مهارت‌های زندگی

سمینار شفا – موسسه خیریه فرهاد – بخش ۴

از دست دادنها مجازات نیستند 

بیماریها !از دست دادنها –از دست دانهای مالی و یا جانی هیچ کدام مجازات نیستند، بلکه درس هستند. تا زمانی که در این عالم زندگی میکنیم با درسهایی رو به رو میشویم تا رشد کنیم. قرار نیست ضربه هایی بخوریم تا فقط دردمان بیاید .قرار است ضربه بخوریم تا تصمیم بگیریم و تغییر کنیم .

مشکل شما زمانی می تواند بیماری جسمی باشد –یه زمانی می تواند بیماری یا مشکلی در رابطه با آدم مهم زندگیتان باشد. بیماری شما می تواند در شغل یا درآمدتان باشد یعنی ترمزهای ما به شکل های مختلف گرفته میشود گاهی اوقات ترمز ما توسط از دست دادن مقدار قابل توجهی پول است و دردناک است .مثال:اگر کسی از پله اول نردبان بیفتد بیشتر دردش می آید یا از پله 10؟

یعنی کسی که 500 میلیون تومان از دست می دهد درد بیشتری را تجربه میکند تا کسی که 50 تومان از دست داده!

قانونمندی عالم می گوید :آدمها ابتدا در میزانهای کوچک یه تکان کوچک می خورند اگر توجه نشود تکانها شدید تر میشود اگر دوباره کارهای قبلی تکرار شود مشکل شدیدتر وشدید تر میشود .

هرگاه در زندگی با ضربه ایی روبه رو شدید به شما می گوید: به بیداری برس و یه تغیراتی در زندگی بده !!

هیچ فرقی هم نمی کند مشکل یک بیماری جسمی باشد یا شغلی. اگر کسی میگوید، “من در شغلم گره دارم .رئیسم به من زور می گوید و حق و حقوقم را نمی دهد و پولی که به دست می آورم فوری خرج میشه و از دستم میرود” اگر کسی مشکل مالی هم برایش درد ایجاد می کند او دارد قوانین را زیر پا می گذارد .

 

چگونه از طریق ذهن جسم را شفا دهیم؟

اشتراک گذاری:
Telegram
WhatsApp
Email
Facebook
Print
به ما در شبکه های اجتماعی بپیوندید

نظرتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *