آموزش‌ مهارت‌های زندگی

۸ ویژگی که زنان را جذاب می کند

شاید فکر کنید مردان فقط جذب ظاهر زن‌ها می‌شوند و توجه به ظاهر، می‌تواند باعث شود هر مردی جذب ما شود. اما این درباره همه مردها صادق نیست. برخی از مردها ورای جذابیت‌های ظاهری را می‌بینند و آنچه آنها را جذب می‌کند ویژگی‌هایی است که در زیر برخی از آنها را بیان می‌کنیم.

۱. مهربان بودن

این ممکن است به نظر کلیشه بیاید، اما مهربانی حقیقی این روزها کمیاب شده است. البته، ما آدم‌هایی را می‌بینیم که با اطرافیانشان که به نوعی برایشان مهم یا ارزشمندند مهربان و خوب برخورد می‌کنند، اما چند درصد از آدمهایی که می‌شناسید یا هر روز ملاقات می‌کنید می روند و با یک نفر که در خیابان آشفته و ناراحت است صحبت می‌کنند؟ من دوست ندارم با آدمی باشم که فقط با من، مادر یا رئیسش خوش برخورد و مهربان است. من فردی را می‌خواهم که با اثری که بر زندگی دیگران می‌گذارد و شادی که برایشان می‌آورد، روز مرا هم شاد کند.

شما می‌توانید این شادمانی را تنها با لبخندی به دیگران بدهید. از لبخندتان زیاد استفاده کنید، این شما را در نگاه مردها جذاب‌تر می‌کند. مطالعات دانشگاه کلمبیا نشان داده که مردها به زنانی که لبخند می‌زنند بیشتر جذب می‌شوند. لبخندی طبیعی پیامی از خوشبینی و  پایداری می‌رساند، که ویژگی‌های مطلوبی برای شریک زندگی هستند.

۲. مثبت اندیشی و شوخ طبعی

یکی از مهمترین ویژگی‌ها در روابط رومانتیک و غیررمانتیک، این است که بتوانیم خوش بگذرانیم و بخندیم. توجه و مراقبت از سلامت عاطفی را باید در اولویت‌هایمان قرار بدهیم. تنها در آن صورت است که می‌توانیم زندگی را راحت، و با نگاهی مثبت و کمی هم شوخ طبعی تجربه کنیم. البته منظور این نیست که همسر یا شریک زندگی شما باید مثل یک کمدین شما را بخنداند، بلکه منظور این است که فرد مقابل باید بتواند زندگی را در لحظه زندگی کند و کمی شوخی کند، البته با حفظ تعادل.

۳. پرشور بودن

کارهایی که می کند را با عشق و لذت انجام دهد. این یکی از جذاب‌ترین ویژگی‌های یک زن و یک انسان به طور کلی می تواند باشد.

خواه یک پیانیست مشهور باشی یا یک دکتر، زمانی که شروع به صحبت درباره کارت می‌کنی یا، شروع به انجامش می‌کنی، اگر شور و لذت در نگاه تو باشد، همه مجذوب تو می‌شوند. کسی از هم صبحتی با تو خسته نمی‌شود، چون همیشه موضوعی جالب وجود دارد که تو با وجد و شور می‌توانی درباره اش صحبت کنی.

۴. روابط خوب با دوستان

داشتن روابط خوب دوستانه با افراد مختلف، نشان از این دارد که فرد سازگاری خوبی با شرایط می‌تواند داشته باشد. زنی که می‌تواند با آدم‌های مختلف و ویژگی‌های مختلف کنار بیاید و زمان خوبی را با دوستانش سپری کند، علی رغم تفاوت‌هایی که باهم دارند، این زن از ویژگی جذاب انعطاف پذیری برخوردار است.

۵. با اعتماد به نفس بودن

«هیچ چیز زیباتر از زن با اعتماد به نفسی نیست که سعی نمی کند ادای فرد دیگری را در بیاورد.»

زمانی که کنار افرادی قرار می‌گیریم که از خودشان راضی و با خودشان در صلح اند، ما هم احساس آرامش و رضایت می‌کنیم. این البته نه صرفا درباره زنان، بلکه درباره مردان هم صادق است. این بسیار جذاب است که فردی به آنچه هست، آنچه باور دارد و آنچه برایش ارزشمند است پایبند بماند و از آنها خجالت نکشد یا فرار نکند، البته این به معنای یکدندگی نیست. همه ما مرزهای میان ویژگی مثبت و نقطه افراطی اش را می‌شناسیم، حتی اگر نتوانیم توضیحش دهیم. بنابراین این ویژگی که فردی خودش را می‌پذیرد، بدون اینکه مغرور یا خودخواه باشد، ویژگی‌ بسیار زیبا و جذاب کننده ای‌ است.

۶. راحت بودن با بدن و زنانگی‌اش

مطالب زیادی درباره اینکه چه مواردی یک زن را جذاب می کند نوشته شده است. اینکه او چه لباسی می‌پوشد یا به چه کارهایی علاقه دارد آنقدری مهم نیست که او چقدر با جنسیتش آشنا و با آن راحت است. معاشقه با زنی که خودش را به خوبی می‌شناسد و از آنچه می‌خواهد خجالت نمی کشد خوشایند است.

جنسیت بخش بزرگی از طبیعت انسانی ماست. هرچه راحتتر بتوانید این بخش از وجودتان را بپذیرید، برای شریک زندگی تان جذاب تر می‌شوید.

۷. قاطع بودن

افراد بسیاری نمی دانند چه می‌خواهند و مسئولیت زندگی‌شان را نمی‌پذیرند. این باعث می‌شود آنها گیج و سردرگم زندگی شان را سپری کنند و دائما به این سو و آن سو بروند، نتوانند خودشان و آن نیروی بالقوه درون شان را متجلی کنند و به طور کامل زندگی کنند. نقطه مقابل آن افرادی هستند که می‌دانند چه می‌خواهند و دلایل آگاهانه ای برای آنچه می‌خواهند دارند، چون به آنچه هستند و آنچه در زندگی می‌خواهند فکر کرده اند. این افراد معمولا  مقتدرند و این اقتدار، باعث می‌شود دنباله رو داشته باشند به جای اینکه دنبال رو باشند.

۸. سبک منحصر به فرد داشتن

مردها عموما موجوداتی بصری هستند. اینطوری برنامه ریزی شده اند. این باعث ‌میشود که محرک‌های ظاهری به راحتی آنها را تحت تاثیر قرار دهد. انتخاب یک سبک به خصوص لباس‌، ترکیبی منحصر به فرد و چشم نواز از رنگ‌ها میتواند جذابیت یک زن را در نگاه مردان چند برابر کند.

از سایت lifehack.org

به ما در شبکه های اجتماعی بپیوندید:

دکتر ویدا فلاح در اینستاگرامدکتر ویدا فلاح در تلگرامدکتر ویدا فلاح در آپاراتدکتر ویدا فلاح در یوتیوبدکتر ویدا فلاح در فیسبوک

اشتراک گذاری:
Telegram
WhatsApp
Email
Facebook
Print
به ما در شبکه های اجتماعی بپیوندید

نظرتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *