آموزش‌ مهارت‌های زندگی

سمینار شفا – موسسه خیریه فرهاد – بخش ۵

بیماری یکی از قشنگ ترین رویدادهای زندگی 

از امروز بدانید هر چیزی که در زندگی شما را ناراحت می کند نیازمند توجه است و به آن با احترام نگاه کنید و بگوئید چه درسی برای من دارد؟چه نکته ایی را به من می گوید؟

بیماری یکی از قشنگ ترین رویدادهای زندگی است که معتقدم خدا خیلی دوستش دارد و او زمانی می تواند رابطه را قوی تر کند که با اعتراض نسبت به بیماریش با خدا ارتباط بر قرار نکند و بگوید خداوندا من ایمان دارم همانطور که تو مقدر کردی که این بیماری در بدن من جاری شود تو می توانی انتخاب کنی ماموریتش تمام شود و بگویی برای این فرد بس است .

خیلی از آدما به امامزاده ایی میروند و وقتی بر می گردند پاک شدند معجزه اتفاق افتاده! می دانید چرا؟ چون اونجا یک تغییر اساسی کردند.اونجا دیگه مقاومت نسبت به بیماری ندارند .یک جور تسلیم و پذیرش به معنی اینکه خدایا من در هر لحظه امید دارم در هر رویداد تو را ببینم .

نمی گویم قرآن  بخوانید تا بیماریتان خوب شود .از قرآن به عنوان یک وسیله برای جدا شدن از چیزی که بسیار ارزشمند است استفاده نکنید .اگر قرآن می خوانید بگویید من این کتاب مقدس را باز میکنم که ببینم آیا نکته –آیه و نشانه ایی برای من است؟یک نشانه تا بتوانم سبک زندگی را در طی روزهای آتی عوض کنم؟می خواهم سالک باشم .سالک مسیر حقیقت.

می خواهم یاد بگیرم زندگی الکی نیست می خواهد ما را هوشیار کند تا با توجه زندگی کنیم ما خیلی مشغول شدیم .مشغول روزمرگی و حالا قرار است توسط ترمزها سالک شویم .

سالک یعنی چه ؟سالک یعنی رونده –یعنی حرکت کننده در مسیر حقیقت .سالک یک ویژگی دارد :او هرگز اعتراض نمی کند و غر نمی زند .

به ما در شبکه های اجتماعی بپیوندید:

دکتر ویدا فلاح در اینستاگرامدکتر ویدا فلاح در تلگرامدکتر ویدا فلاح در آپاراتدکتر ویدا فلاح در یوتیوبدکتر ویدا فلاح در فیسبوک

اشتراک گذاری:
Telegram
WhatsApp
Email
Facebook
Print
به ما در شبکه های اجتماعی بپیوندید

نظرتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *