آموزش‌ مهارت‌های زندگی

 

خانمی پرسیدند: در آشنایی قبل از ازدواج هستم، طرف مقابل فاصله زیادی با من ندارد و در کل با هم هماهنگ هستیم، از چه طریقی می‌توانم به عنوان دختری که سی و چند سال دارد او را به ادامه رابطه ترغیب کنم؟

دکتر فلاح: ابتدا باید دقت کنید هدف شما و هدف آقا از ادامه رابطه چیست؟ اغلب اوقات خانم‌ها می‌خواهند رابطه به ازدواج ختم شود ولی اگر آقا به ادامه رابطه تمایلی داشته باشد خود رابطه را می‌خواهد و می‌خواهد که در کنار خانم اوقات خوشی را بگذراند و لزوما به ازدواج منتهی نشود.

و اگر شما موافق باشید که دوستی را برای دوستی بخواهید ممکن است در طی این روند به شدت وابسته این آقا شوید و کنار گذاشتن و از دست دادن یک ضربه برای شما باشد.

شما او را نمی‌شناسید. بین شما و این آقا هنوز رابطه‌ایی شکل نگرفته است شما برای اثر گذاری روی این فرد نمی‌توانید از کنترلگری استفاده کنید، به ازدواج فکر نکنید، به خود رابطه فکر کنید. از رابطه برای رشد خودتان استفاده کنید. برای اینکه خودتان را به عنوان یک زن از نگاه یک مرد ببینید و اجازه دهید قضاوت و ارزیابی شوید. خودتان را ادیت کنید، تحلیل کنید، جذابتر می‌شوید.

 

در ادامه با ما همراه باشید.

برای اطلاعات بیشتر به دوره جذابیت در رابطه و شناخت قبل از ازدواج مراجعه کنید.

به ما در شبکه های اجتماعی بپیوندید:

دکتر ویدا فلاح در اینستاگرامدکتر ویدا فلاح در تلگرامدکتر ویدا فلاح در آپاراتدکتر ویدا فلاح در یوتیوبدکتر ویدا فلاح در فیسبوک

اشتراک گذاری:
Telegram
WhatsApp
Email
Facebook
Print
به ما در شبکه های اجتماعی بپیوندید

نظرتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *