آموزش‌ مهارت‌های زندگی

خانمی پرسیدند که من یک سال است با آقای 23 ساله ایی نامزد کرده ام و خودم 20 ساله هستم. رابطه ی ما اوایل خیلی خوب بود ولی چند ماهی است که قهر و دعوا داریم که باعث دلسردی شده است. هر دو دانشجو هستیم واکثرا دلخوری های نامزدم در نحوه ی ارتباط من با بقیه پسرها است و از اینکه مانند دوستان دخترم با آنها رفتار می کنم ناراحت می شود. در واقع حتی از نگاه کردنم هم ناراحت می شود. موضوع اینجاست که من حس می کنم این رابطه باید تمام شود ولی نامزدم قبول نمی کند. لطفا مرا راهنایی کنید.

در شما نیاز به آزادی بسیار بالا است و چهار چوب هایی ندارید بزای اینکه رابطه با دخترها نسبت به رابطه با پسرها باید توت هایی داشته باشد. مخصوصا برای کسی که نسبت به یک مرد متعهد شده است یعنی در رشد بالغانه افراد می دانند که باید یک خط قرمزهایی وجود داشته باشد. نیاز به آزادی شما آ«قدر زیاد است و همواره به خواسته هایتان رسیدید که حالا گوش کردن به حرفهای نامزدتان برای شما خیلی سنگین و سخت است و از او آزرده می شوید. آنقدر که حاضرید رابطه را قطع کنید یعنی نیاز عشق در شما کمتر از نیاز آزادیتان است. پیشنهاد می کنم که …..

پیشنهادات دکتر فلاح را در ادامه ویدئو مشاهده کنید.

برای اطلاعات بیشتر به دوره رابطه بدون خیانت و دوره جذابیت در رابطه مراجعه کنید.

به ما در شبکه های اجتماعی بپیوندید:

دکتر ویدا فلاح در اینستاگرامدکتر ویدا فلاح در تلگرامدکتر ویدا فلاح در آپاراتدکتر ویدا فلاح در یوتیوبدکتر ویدا فلاح در فیسبوک

اشتراک گذاری:
Telegram
WhatsApp
Email
Facebook
Print
به ما در شبکه های اجتماعی بپیوندید

نظرتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *