آموزش‌ مهارت‌های زندگی

خانمی پرسیدند که من جزء دخترانی هستم که باید مرد می بودم چون پدرم این باور را به من داد که وقتی تنها بیرون میری باید رفتارت جوری باشد که جلب توجه نکنی و من هم رفتارهایم جنبه ی مردانه گرفتند و در الان به چه شکل می توانم عشوه گری و دلبری زنانه را یاد بگیرم؟

دکتر فلاح: این را بدانید که ما هم مرد هستیم و هم زن، همه ی انسانها دو جنسی هستند، هورمونهای جنسی مردانه در زنان وجود دارد و بالعکس. و به این معناست که ما می توانیم با ابعاد مختلف یک فرد دیگر رابطه برقرار کنیم

توصیه ی پدر شما در راستای محافظت از شما بوده در جامعه ایی که هر کس می توانست جذب شما شود و از شما سو استفاده کند. این که پدر توصیه کرد یک موضوع است و اینکه الان نمی توانید مثل یک دختر رفتار کنید موضوع دیگری است، می توانید تمرین کنید که یک زن چگونه می تواند در ارتباط با زنها زن باشد و آنها را ببیند.

یک مقدار سخت است که آن لباس مردانه را در بیارید و بعد از این همه مدت یک لباس زنانه را به تن کنید. مقاومت درونی و یا همان تغییر عادتها سخت است. فقط کافی است که بخواهید، در خلوت خودتان با بعد زنانگی خودتان رابطه برقرار کنید و اجازه دهید یک جاهایی رفتار زنانه را حتی با اشیا منزل تمرین کنید.

برای اطلاعات بیشتر به دوره جذابیت در ازتباط مراجعه کنید.

به ما در شبکه های اجتماعی بپیوندید:

دکتر ویدا فلاح در اینستاگرامدکتر ویدا فلاح در تلگرامدکتر ویدا فلاح در آپاراتدکتر ویدا فلاح در یوتیوبدکتر ویدا فلاح در فیسبوک

اشتراک گذاری:
Telegram
WhatsApp
Email
Facebook
Print
به ما در شبکه های اجتماعی بپیوندید

نظرتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *