آموزش‌ مهارت‌های زندگی

قوانین معنوی موفقیت : قانون دارما

هرکسی در این دنیا رسالتی دارد.. هریک از ما استعداد و قابلیت منحصر به فردی داریم که وقتی از آن در جهت خدمت به دیگری استفاده می کنیم، وجد و شادمانی بی حدی را تجربه می کنیم و این هدف نهایی است.

من قانون دارما را با تعهد به انجام کارهای زیر اجرا میکنم:

۱. امروز من با عشق به نطفه‌ی وجه الهی‌ام که در اعماق وجودم خفته است توجه می کنم. من به روان و بعد برتر وجودم که زندگی را به جسم و ذهنم بخشیده توجه می کنم. من این سکوت عمیق درونی ام را تجربه می کنم. من آگاهی وجود ابدی و بی زمان را در این تجربه زمان مندم در این زندگی، در درونم حفظ می کنم.

۲. من لیستی از استعدادهای منحصر به فردم تهیه می کنم. من لیستی از تمام کارهایی که دوست دارم انجام دهم و استعدادهای منحصر به فرد مرا ابراز می کنند تهیه می کنم. زمانی که من استعدادهایم را ابراز  کرده و در خدمت هم نوعانم از آنها استفاده می کنم، من زمان را فراموش می کنم و فراوانی را به زندگی خودم و دیگران دعوت می کنم.

۳. هر روز از خود می پرسم‌،‌ «چگونه می توانم کمک کنم؟ چگونه می توانم مفید باشم؟» پاسخ این سوالات به من اجازه می دهد که به همنوعانم با عشق کمک کنم.

به ما در شبکه های اجتماعی بپیوندید:

دکتر ویدا فلاح در اینستاگرامدکتر ویدا فلاح در تلگرامدکتر ویدا فلاح در آپاراتدکتر ویدا فلاح در یوتیوبدکتر ویدا فلاح در فیسبوک

اشتراک گذاری:
Telegram
WhatsApp
Email
Facebook
Print
به ما در شبکه های اجتماعی بپیوندید

نظرتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *