آموزش‌ مهارت‌های زندگی

قوانین معنوی موفقیت : قانون پتانسیل محض

منبع همه مخلوقات آگاهی محض است… پتانسیل محض در حال ظاهر شدن و تجسم یافتن است. و وقتی که ما درک می کنیم که خود حقیقی مان هم از همین پتانسیل محض ساخته شده، ما با قدرتی که همه چیز را در طبیعت محقق ساخته همراستا می شویم.

من قانون پتانسیل محض را از طریق تعهدم به انجام کارهای زیر اجرا می کنم:

۱. من از طریق سکوت کردن هر روزه و صرفا بودن، با این پتانسیل محض ارتباط برقرار می کنم. من تنها و در سکوت حداقل دو بار در روز  (صبح بعد از بیدار شدن و شب قبل از به خواب رفتن) می نشینم و مدیتیشن می کنم.

۲. من هرروز زمانی را صرف بودن در طبیعت می کنم و در سکوت هوشمندی نهفته در زندگی را مشاهده می کنم. من در سکوت غروب آفتاب را تماشا می کنم یا به صدای رودخانه یا دریا گوش می دهم، یا تنها از عطر یک گل لذت می برم. در شعف ناشی از سکوت، و از طریق ارتباط با طبیعت، من از نبض زمان، از پتانسیل محض و خلاقیت نامحدود لذت خواهم برد.

۳. من تمرین قضاوت نکردن می کنم. روزم را با این جمله شروع می کنم، «امروز من رویدادها را سریع به خوب و بد قضاوت نمی کنم.» و در طول روز به خودم این را یادآوری می کنم.

به ما در شبکه های اجتماعی بپیوندید:

دکتر ویدا فلاح در اینستاگرامدکتر ویدا فلاح در تلگرامدکتر ویدا فلاح در آپاراتدکتر ویدا فلاح در یوتیوبدکتر ویدا فلاح در فیسبوک

اشتراک گذاری:
Telegram
WhatsApp
Email
Facebook
Print
به ما در شبکه های اجتماعی بپیوندید

نظرتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *