آموزش‌ مهارت‌های زندگی

سمینار هدف

سمینار هدف – بخش ۲

 

فردی در خیابان جلوی تاکسی را گرفت و گفت صبر کن !سوار می شود و نس نفس زنان از راننده می خواهد که سریع حرکت کند سریع !راننده تاکسی هم با سرعت شروع به رفتن میکند و سوال می پرسد که به کجا برود فرد می گوید مهم نیست فقط برو .

این طرز فکر آدمایی است که مدام مشغول کار هستند و مدام حرکت می کنند و نمی دانند مقصدشون کجاست وقتی هم ا

سوال میپرسی که تصمیم بگیر که کجا می روی می گویند من وقت ندارم !ولی بعد یک روز چشم باز می کنند و می بینند که به جایی رسیدن که مد نظرشون نبوده وقت بگذارید و تعیین کنید کجا می خواهید بروید الان سال 92 هستیم 5 سال بعد یعنی سال 97 چند سال دارید ؟30 ساله،40 ساله،50 ساله،5 سال دیگر دقیقا در مهر ماه سال 97چه چیزهایی دارید؟چه ویژگی هایی دارید اینها چیزهایی است که باید از غول چراغ کمک بگیرید. غول چراغ کیست ؟نیرویی در درون ما

آن نیروی بالقوه می خواهد بیاید بیرون و خود را نشان دهد اما مشکل این است که ما با آن در ارتباط نیسیتیم . ما با خودمان در ارتباط نیستیم . از خود بیگانه ایم و انتظار داریم موقعیت ها ،جامعه،دولت ،پدر و مادر کسی برای خوشبختی ما کاری کند .اگر موق نشویم تقصیر هر کسی است جز ما !!

ولی ایگونه هم سناریو عوض نمیشود . غول چراغ یعنی نیرویی که در ما به ودیعه گذاشته شده برای اینکه از آن استفاده کنیم ظلمی که در حق خودمان می کنیم این است که ما با خودمان در ارتباط نباشیم .خلوت نکنیم ،نبینیم در درون جه تمایلاتی داریم “من می خواهم”.

سخت ترین قسمت موفقیت انتخاب هدف است .تعیین کنید که چه چیزی می خواهید عضی از آدمها هرگز این کار را نمی کنند و این جملات را مدام تکرار می کنند :من نمی دونم!چیزهای خوب دیگه !!بالاخره همه چی می خوان!خونه ماشین ،همسر،بدون هیچ احساس محکم درباره خواسته اش.

غول چراغ جادو شما را به ستی سوق می دهد که مشخص کنید دقیقا چه می خواهید !!!

دوره شفا

به ما در شبکه های اجتماعی بپیوندید:

دکتر ویدا فلاح در اینستاگرامدکتر ویدا فلاح در تلگرامدکتر ویدا فلاح در آپاراتدکتر ویدا فلاح در یوتیوبدکتر ویدا فلاح در فیسبوک

اشتراک گذاری:
Telegram
WhatsApp
Email
Facebook
Print
به ما در شبکه های اجتماعی بپیوندید

نظرتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *