آموزش‌ مهارت‌های زندگی

هفت قانون معنوی موفقیت, قوانین معنوی موفقیت,دیپاک چوپرا,

هفت قانون معنوی موفقیت

بسیاری از ما با این باور بزرگ شده این که رسیدن به موفقیت فقط نیازمند کار بی وقفه، اراده آهنین و جاه طلبی فراوان است. در نتیجه این باور احتمالا سالها تلاش کرده ایم و به برخی از اهداف مان هم رسیده ایم، اما در انتها خسته شدیم و زندگی مان از تعادل خارج شده است.

در اثر فوق العاده دیپاک چوپرا به عنوان «هفت قانون معنوی موفقیت» چنین تلاش خام و شدیدی نه لازم و نه موثر است. در طبیعت، آفرینش به آسانی انجام می شود. یک بذر برای درخت شدن تقلا نمی کند – بلکه با وقار خودش را بسط می دهد.

هفت قانون معنوی اصولی قدرتمند هستند که شما می توانید برای محقق ساختن عمیق ترین خواسته هایتان با لذت از آنها استفاده کنید. اگر آنها را در عمل اجرا کنید، متوجه خواهید شد که هر آنچه آرزو دارید را می توانید بیافرینید.

خوشبختانه، این قوانین موفقیت دشوار یا پیچیده نیستند و از روشهای مختلفی می توانید کاربرد این قوانین را یاد بگیرید. در ادامه نیز ما این قوانین را برای شما توضیح خواهیم داد.

شنبه: قانون دارما

خود برترتان را جستجو کنید. استعدادهای منحصر به فرد خود را شناسایی کنید. از خود بپرسید، به چه شکل می توانم بیشترین خدمت را به بشریت داشته باشم. با استفاده از استعدادهای فردی خود برای کمک به دیگران برای شما موهبت ها و فراوانی بیکرانی به همراه خواهد آورد.

یکشنبه: قانون پتانسیل محض

زمانی را صرف سکوت کردن کنید، و بودن را تجربه کنید. هر روز دو بار و هر بار ۳۰ دقیقه مدیتیشن کنید. در سکوت شاهد هوشمندی درون هر آنچه زنده هست باشید. قضاوت نکردن را تمرین کنید.

دوشنبه : قانون بخشش

امروز، برای هر فردی که با او ملاقات می کنید، هدیه ای داشته باشید، خواه به شکل یک تعریف از او باشد یا یک شاخه گل، یا لبخندی محبت آمیز. با قدردانی هدایای دیگران را هم بپذیرید. اجازه دهید ثروت به هر فرمی در زندگی شما در جریان باشد، به شکل دادن یا گرفتن عشق، محبت و یا قدردانی.

سه شنبه: قانون کارما

هر فعلی در عالم یک انرژی ایجاد می کند که به ما برگشت داده می شود. اگر کارهایی بکنیم که موجب شادمانی و موفقیت دیگران شود، شادمانی و موفقیت را برای خودمان هم رقم زده ایم.

 

چهارشنبه: قانون حداقل تلاش

موقعیت ها، رویدادها و مردم را بپذیرید. مسئولیت آنچه بر شما اتفاق می افتد و هرآنچه که مشکل می بینیدش را بپذیرید. از بند نیاز به دفاع از اعتقادات و نقطه نظرهایتان خود را رها کنید.

پنجشنبه: قانون نیت و خواستن

در درون هر نیت و هر خواسته عوامل محقق ساختنش هم نهفته است. از خواسته ها و آرزوهایتان لیستی تهیه کنید. اعتماد داشته باشید به عالم و اینکه زمانی که همه چیز خلاف میل شما اتفاق می افتد، حتما دلیلی برای آن وجود دارد.

جمعه : قانون عدم دلبستگی

به خود و دیگران اجازه دهید‌ خودشان باشند. به آنها راه حل های خود را تحمیل نکنید – بلکه اجازه دهید راه حل ها به طور خود انگیخته در مسیر زندگی متجلی شوند. عدم قطعیت موضوعی اساسی در مسیر شما به سمت آزادی است.

منبع : وبسایتchopra.com

مطالب مرتبط:

تجسم خلاق و تکنیک های آن

سوالاتی برای رسیدن به موفقیت

چگونه ذهن ناهشیارمان را برنامه ریزی کنیم؟

به ما در شبکه های اجتماعی بپیوندید:

دکتر ویدا فلاح در اینستاگرامدکتر ویدا فلاح در تلگرامدکتر ویدا فلاح در آپاراتدکتر ویدا فلاح در یوتیوبدکتر ویدا فلاح در فیسبوک

اشتراک گذاری:
Telegram
WhatsApp
Email
Facebook
Print
به ما در شبکه های اجتماعی بپیوندید

نظرتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *